بازی هایی که در فوریه 2020 به بازار می‌آیند

ماه عشق و عاشقی فرا رسیده و ظاهرا قرار است که عنوان های زیادی در این ماه منتشر شوند. این ماه با انتشار The Dark Crystal: Age of Resistance Tactics شروع شده و با منتشر شدن One Punch Man: A Hero Nobody Knows به پایان میرسد. خبر خوب برای طرفداران PS4، انتشار عنوان های اختصاصی Dreams و Yakuza 5 است.

The Dark Crystal: Age Of Resistance Tactics

نتفلیکس سریالی را بر اساس فیلمی کلاسیک خلق کرد و حالا این سریال صاحب یک بازی میشود. همانطور که از نام این عنوان مشخص است، با یک گیم تاکتیکی سر و کار داریم، و از بیش از 50 نوع درگیری برای برنده شدن ، 14 کاراکتر برای جنگ رونمایی میکند و بسیاری از کارهای سفارشی برای تعیین مسیر جنگ بین گلفلینگ ها و اسکسیس ها وجود دارد.

Yakuza 5

با خریدهای داخل بازی کلکسیون یاکوزا، میتوانید صاحب گیم های یاکوزا 3، 4 و 5 شوید. این سه بازی تاریخ انتشار مبهمی دارند اما ورود نهایی این ماه به بازار می رسد. این ورودی خاص در پنج قسمت مختلف ژاپن تنظیم شده است و دارای پنج شخصیت قابل بازی از جمله کوزوما کیریو پرطرفدار است.

Dreams 

Media Molecule، سازنده LittleBigPlanet، این بار هم با ساخت عنوان "رویاها" گل کاشته است. این عنوان اختصاصی PS4 به شما اجازه میدهد که اشیای مختلفی را ساخته، دنیا و تقریبا هر فعالیتی که به فکرتان میرسد را خلق کنید.

باندل 10 سالگی Bayonetta & Vanquish

این بازی امسال 10 ساله میشود. بنابراین به مناسب این جشن تولد، یک باندل مخصوص برای Xbox One و PS4 تولید شده است. افرادی که صاحب PS4 Pro و یا Xbox One X هستند، میتوانند این عنوان را با رزولوشن 4K و با 60 فریم بر ثانیه تجربه کنند. به نظر میرسد که راه خوبی برای وقت کشی تا فرا رسیدن Bayonetta 3 است.

One Punch Man: A Hero Nobody Knows

این عنوان بر اساس انیمه ای با همین نام ساخته شده است. Saitama با یک مشت تمامی جنگ ها را برنده میشود، اما اگر او را در حالت های 3 به 3 انتخاب کنید، کمی طول میکشد تا بیاید. البته که بسیاری از شخصیت های محبوب در این گیم حضور دارند.