بهترین بازی های کامپیوتری 2019  جهان

در این مقاله میخواهیم به بررسی بهترین بازی های کامپیوتری 2019  برای تمامی کنسول های بازی اعم از PS4  ، Xbox One،  Nintendo Switchو یا کامپیوتر بپردازیم .

اغلب این بازی ها هنوز به بازار عرضه نشده اند و برای اطلاع از آخرین اخبار بازی ها و همچنین نقد وبررسی آنها به سایت ما مراجعه کنید .

The Sinking City

شهر در حال غرق

بازی 2019 | گیم 2019 | بهترین بازی های 2019 | کیس گیمینگ | بازی های جدید

قابلیت اجرا روی: PC، PS4، Xbox One، Switch

تاریخ انتشار: 27 ژوئن 2019  - ششم تیر ماه

هیچ چیز فانتزی‌تر، تخیلی‌تر و ترسناک‌تر از یک سبک داستانی کارآگاهی در یک روستای تیره و تار ساحلی که ماهیگیرها در آن زندگی می‌کنند، نیست. The Sinking City با ترکیب ژانر ترسناک و جنایی سیاه، در نمای واقعا متفاوتی از دهۀ 1920 اتفاق می‌افتد. شخصیت اصلی، یعنی کارآگاه خصوصی چارلز ریید در تلاش برای حل قتل‌ها و معماهای روستای سیل‌زدۀ اوکمونت است. شما در جستجوی واقعیت با NPCهای جهش‌یافته‌ای رو به رو خواهید شد که هرکدام زندگی خودشان را دارند، با اعضای فرقه‌ای هیولایی و وحشتناک دست و پنجه نرم می‌کنید و گاهی به کارهای کارآگاهی پست و کثیف رو می‌آورید و در عین حال تلاش می‌کنید که به دیوانگی کشیده نشوید.

پیشنهاد ترابایت : به مقاله بهترین بازی های کامپیوتر ژانر مبارزه فایتینگ و اکشن نیز سر بزنید

Super Mario Maker 2

ساخت و ساز سوپر ماریو 2

بازی 2019 | گیم 2019 | بهترین بازی های 2019 | کیس گیمینگ | بازی های جدید

قابلیت اجرا روی: switch

تاریخ انتشار: 28 ژوئن 2019 – هفتم تیر ماه

نینتندو، با بازی ،Super Mario Maker 2 مراحل ماریو را که دست ساز پلیرهاست، برای سویچ عرضه کرده است. این بازی ادامۀ مجموعه ابزارهای بازی اول برای ساختن مراحل 2D توسط خود شما است. اگر می‌توانید چیزی را تصور کنید، شانس خوبی برای ساختن آن دارید – و همان طور که قبلا در Wii U و 3DS دیده‌ایم، این بازی، مجموعه بی انتهایی از طراحی‌های الهام‌بخش و چالش‌های غیر منتظره است. در صدر همۀ ابزارهای موجود که به شما امکان ساخت مراحل را در شکل‌های مختلف بازی‌های 2D ماریو می‌دهد، Super Mario Maker 2، بخش‌ها، دشمن‌ها و ویژگی‌های جدیدی را مثل کمرا اسکرول سفارشی و توانایی ساخت شیب‌های تند که کاربران زیادی خواستار آن بودند، به بازی اضافه کرده است. شما همچنین می‌توانید زنگولۀ جادویی را از Super Mario 3D World به بازی اضافه کنید که لوله‌کش مورد علاقۀ همه را به یک گربۀ دوست‌داشتنی که از دیوار راست بالا می‌رود، تبدیل می‌کند.

Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order

شگفتی اتحاد نهایی 3: انجمن سیاه

بازی 2019 | گیم 2019 | بهترین بازی های 2019 | کیس گیمینگ | بازی های جدید

قابلیت اجرا روی: Switch

تاریخ انتشار: 19 جولای 2019 – بیست و هشتم تیر ماه

هر چند به خیلی از ماها حس پیری دست می‌دهد، ولی یک دهه از بازی زد و خوردی گروهی مدل آرکید Marvel Ultimate Alliance 2 که ابرقهرمان‌های مورد علاقه ما در مارول بودند، گذشته است. که ناگهان، نینتندو خبر از Marvel Ultimate Alliance 3 فقط برای سوییچ می‌دهد -  که با راحتی دسترسی به چهار کنترلر Joy-Con برای لذت از بازی گروهی، پلتفرم کاملا مناسبی است.  تیم شما و قهرمان‌هایش به مبارزۀ تانوس و زیردستانش در انجمن سیاه می‌رود – که آخرین بار درAvengers: Infinity War او را دیدید – و شما باید راه خود را با مشت و چنگ و ضربه در میان اعضای این انجمن باز کنید تا به آن‌ها برسید. با تصاویر زنده، قهرمان‌های جدید (و چند شخصیت شرور تازه) و امکان بازی گروهی لوکال یا آنلاین، Marvel Ultimate Alliance 3 فرصت فوق‌العاده‌ایست تا با دوستان خود هم‌گروه شوید.

Fire Emblem: Three Houses

نشان آتش: سه گروه

بازی 2019 | گیم 2019 | بهترین بازی های 2019 | کیس گیمینگ | بازی های جدید

قابلیت اجرا روی: Switch

تاریخ انتشار: 26 جولای 2019 – چهارم مرداد

وقت آن نشده بود که سری نشان آتش تاکتیک‌ بازی نوبتی (turn-based strategy) خود را با JRPG (بازی رول پلی ژاپنی) شبیه مدرسۀ هاگوارتز هری پاتر ترکیب کند؟ قهرمان اصلی مرد یا زن شما برای تدریس در آکادمی مشهور افسری استخدام می‌شود، و اینکه شما کدام گروه مدرسه را تحت حمایت خود قرار می‌دهید تاثیر زیادی در داستان و نبردهای پیش رو خواهد داشت. وقتی که شما به عنوان استاد عقاب‌های سیاه، شیر‌های آبی، یا گوزن‌های طلایی نام‌نویسی می‌کنید، توانایی‌های آموزشی و جنگی شاگردان خود را تقویت می‌کنید تا در نهایت مشاور حکمران آینده باشید. زمانی که در کلاس درس یا در میدان نبرد نیستید، می‌توانید آزادانه در معبد بزرگ Garreg Mach که آکادمی افسری در آنجاست پرسه بزنید و یا با دختر مرموزی به نام سوتیس که فقط شما قادر به دیدن او هستید، صحبت کنید.

Wolfenstein: Youngblood

ولفنشتاین: شوق جوانی

بازی 2019 | گیم 2019 | بهترین بازی های 2019 | کیس گیمینگ | بازی های جدید

قابلیت اجرا روی: PC، PS4، Xbox One، Switch

تاریخ انتشار: 26 جولای 2019 –  چهارم مرداد

پدر و دختر مثل هم هستند، به خصوص وقتی مسئله کشتن صدها نازی است. جدیدترین بازی در سری از اول ساخته شدۀ ولفنشتاینِ Bethesda، داستان جِس و سُوف بلکوویکس، دخترهای دوقلوی قهرمان سری یعنی B.J. است که پس از گم شدن پدرشان در جست و جوی او هستند. از وقایع رخ داده در Wolfenstein 2: The New Colossus مدتی است که می‌گذرد، و هم اکنون کشتارهای نازی‌ها در پاریس در حدود سال 1980 با پیشرفت تکنولوژی آن‌ها در طول این مدت، در حال وقوع است. با توجه به اینکه Wolfenstein: Youngblood کارهای دوقلوهای خوفناک را (اسمی که نازی‌های وحشت‌زده به آنها داده‌اند) دنبال می‌کند، این بازی اولین بازی در  سری FPS است که بر اساس بازی گروهی، برای دو نفر که در نقش دوقلوهای بلکوویکس در پاورسوویت سایبرنتیک آن‌ها بازی می‌کنند، ساخته شده است. ولی اگر می‌خواهید یک نفره بازی کنید، یک پارتنر AI خواهید داشت که در دیوانه‌بازی شما در میان نیروهای نازی و شلیک به هر چیزی که تکان می‌خورد همراه شما خواهد بود.

Astral Chain

زنجیر ستاره‌ای

بازی 2019 | گیم 2019 | بهترین بازی های 2019 | کیس گیمینگ | بازی های جدید

قابلیت اجرا روی: Switch

تاریخ انتشار: 30 آگوست 2019 – هشتم شهریور

Bayonetta 3  تنها بازی اختصاصی سویچ نیست که PlatinumGames به زودی منتشر می‌کند. Astral Chain بازی زد و خوردی سوم شخص پر انرژی دیگری است که کارگردانی آن را طراح اصلی پدیدۀ Nier: Automata انجام داده است، پس می‌دانید که باید در انتظار اکشن سنگین و درجه یک باشید. شما به عنوان عضوی از نیروی پلیس نورون با فناوری پیشرفته باید به کمک سلاح و همراه خود، لژیون، از یک شهر سایبرپانک در برابر موجودات مهاجم که از بُعد‌های دیگر آمده‌اند، محافظت کنید. مبارزه‌ها به تصمیم شما بستگی دارد که با در نظر گرفتن حریف‌ها، همراه با لژیون مبارزه کنید یا جداگانه.

Gears 5

قابلیت اجرا روی: PC, Xbox One

تاریخ انتشار: 10 سپتامبر 2019- نوزدهم شهریور

بازی 2019 | گیم 2019 | بهترین بازی های 2019 | کیس گیمینگ | بازی های جدید

اگر فکر می‌کنید Gears of War 4 با داستان مرحله به مرحله به سبک Stars Wars: The Force Awakens کمی احتیاط در پیش گرفته بود، Gears 5 به شما یادآوری می‌کند که همیشه به همان سبک نخواهد بود. شخصیت اصلی و جدید Coalition دیگر JD Phoenix حوصله سر بر نیست بلکه Kait خون گرم است، حالا که می‌دانیم او به نحوی با  Myrrahملکۀ لوکاست‌های وحشی نسبت دارد، Kait تصمیم گرفته پست خود را در Gear ترک کند و به دنبال هویتش بگردد. همه چیزهایی که تاکنون دیدیم به طور عجیبی خارق العاده به نظر می‌رسند و امیدواریم Gears 5 سورپرایزهای بیشتری از ورژن 2016 در چنتۀ فولادی‌اش برای ما داشته باشد.

Phoenix Point


قابلیت اجرا روی: PC، Xbox One

تاریخ انتشار: سپتامبر 2019-مهر و آبان 1398

معرفی بهترین بازی های 2019

چه X-COM اوریجینال را قبل‌ها بازی کرده باشید یا به ریبوت‌های جدید 2K علاقه‌مند باشید، دفاع از سیاره در برابر بیگانگان مهاجم در نبردهای تاکتیکی نوبتی (turn-based) و پر از غافلگیری‌های ناگهانی و نجات یافتن‌های معجزه‌آسا، کار رضایت‎بخشی است. اگر بی‌صبرانه منتظر XCOM 3 هستید، از شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد که Phoenix Point – به کارگردانی Julian Gollop، سازندۀ X-COM اوریجینال – به همان سبک علمی تخیلی ساخته می‌شود. در برهوت پس از آپوکالیپس Phonix point، انسان‌ها به دلیل شیوع یک ویروس به چند گروه تقسیم شده‌اند، و بیگانگان وحشتناک در بازمانده‌ها در حال پرسه زدن هستند. به عنوان یکی از گروه‌های مبارز برای محافظت از زمین، شما باید با دیگر گروه‌ها متحد شوید (یا مبارزه کنید) تا نیروهای خود را تقویت کنید، سپس جنگ را به جهش‌یافته‌های وحشتناک هیبرید انسان-خرچنگ بکشانید تا بقای گونۀ ما انسان‌ها را تضمین کنید.

The Outer Worlds

جهان‌های بیرون

قابلیت اجرا روی: PC، PS4، Xbox One

تاریخ انتشار: 25 اکتبر 2019 سوم آبان 1398

معرفی بازی the oute world

اگر شما یکی از آن‌ها هستید که از برهوت بزرگ بدون زندگی  Fallout 76 نا امید شدید، و هنوز مشتاق یک RPG اول شخص واقعا عالی هستید، The Outer Worlds چارۀ کار شماست. این ماجراجویی تخیلی متعلق به Obsidian Entertainment، استودیوی سازندۀ Fallout: New Vegas است و شخصیت‌پردازی عصر فضا در آن موج می‌زند. شما در طول سفر خود NPC‌های پرحرف را ملاقات کرده و به همه نوع دزدها و روبات‌های فراری شلیک می‌کنید و به اکتشاف مرز بیگانه‌ها که غرب وحشی را با عصر نقره‌ای قهرمان‌بازی فضایی ترکیب کرده است، می‌پردازید. اگر شما از Fallout، Borderlands، Rage یا ترکیبی از این سه، خوشتان می‌آید، مطمئنا Outer Worlds بازی است که باید منتظر آن باشید.

Control

کنترل

قابلیت اجرا روی: PC، PS4، Xbox One

تاریخ انتشار: 27 آگوست 2019 - پنج شهریور 98

بررسی بهترین بازی های 2019

بازی بعدی Remedy Entertainment، بازی عجیبی است، عجیب به بهترین شکل ممکن. کنترل عناصری از بازی تفنگی Max Payne و سورئال Alan Wake را در یک جو ترسناک مخلوط کرده است. شما در نقش Jesse Faden بازی می‌کنید، زنی که به یک سازمان زیر زمینی به نام Oldest House کشیده شده است که در آن جا دفترهای ادارۀ کنترل فدرال به دست نیروهای جهانی افتاده است. شما با استفاده از یک سلاح کمری تغییر شکل دهنده به نام سلاح خدمت و بعضی توانایی‌های فراطبیعی که در طول زمان به دست می‌آورید، در سبک مترویدونیا، مجبور به مبارزه با سربازهای تحت کنترل ذهنی و موجودات میان بُعدی هستید. کنترل با جلوه‌های ویژۀ فوق‌العاده و جو آشفته (که تا حدودی از ژانر تخیلی بنیاد SCP الهام گرفته شده) یک تجربۀ خوشایند کامل برای کسانی است که تیراندازی به شیاطین لاوکرافتی را که انسانیت حتی نمی‌تواند ذره‌ای آن‌ها را درک کند، دوست دارند.

The Legend of Zelda: Link's Awakening

قابلیت اجرا روی: Switch

تاریخ انتشار: 20 سپتامبر 2019 - 29 شهریور 98

بازی های در راه کامپیوتر


بیشتر از 25 سال است که The Legend of Zelda: Link's Awakening، با گرفتن گیم پلی و دنیای مسحورکنندۀ  A Link to the Past و تبدیل آن به یک ماجراجویی ساحلی کاملا متناسب با هندهلد نینتندو، برای اولین بار باعث شهرت Game Boy شد. حالا ماجراجویی جزیره‌ای کلاسیک دوباره برای Switch نینتندو با زرق و برق ساخته می‌شود و زمینۀ اکشن گرمسیری آن را با رنگ‌آمیزی محبوب HD پوشانده می‌شود تا طراحی‌های مراحل بی‌نظیر آن را همانندسازی ‌کند. سبک هنری جدید آن با A Link Between Worlds تفاوت ظریفی دارد، ولی گیم پلی دقیقا مانند نسخۀ اصلی بی‌پایان به نظر می‌رسد.

Pokemon Sword and Shield

شمشیر و سپر پوکمون

قابلیت اجرا روی: Switch

تاریخ انتشار: 15 نوامبر 2019- بیست و هشتم آبان 1398

بهترین بازی های 2019 | POKEMAN

مشهورترین سری Game Freak رسما به نسل 8 خود وارد می‌شود و حالا می‌دانیم که نام Pokemon Switch، Pokemon Sword and Shield است، دومین مجموعه از بازی‌های اصلی در سوییچ نینتندو بعد از Eevee و Pikachu Pokemon Let's Go. ماجراجویی catch-'em-all و مبارزه در Gym این بار در منطقه Galar اتفاق می‌افتد، که با حومۀ شهری پراکنده و پر منظره، آرمان شهر و روستاهای برفی به انگلستان امروزی شبیه است. تصمیم گیری برای انتخاب بین سه استارتر نسل 8 پوکمون سخت است، ولی به نظر می‌رسد که Sobble، سوسمار آبی خجالتی در سوشال مدیا حسابی محبوب شده است.

Shenmue 3

قابلیت اجرا روی: PC، PS4

تاریخ انتشار: 19 نوامبر 2019 - دوم آذر 1298

بهترین بازی های کامپیوتری سال 2019

سری Shenmue هیچ وقت از نظر اقتصادی موفقیت بزرگی نداشته است، ولی به کمک Kickstarter و کمک‌های هزاران طرفدار (به اضافۀ سرمایه‌گذاری سخاوتمندانۀ سونی)، این پروژه تمام و کمال در حال پیشرفت است. در Shenmue 3 شما نقش یک هنرمند رزمی به نام Ryo Hazuki را بازی می‌کنید که در تلاش است تا قاتل پدر خود را پیدا کند. گیم‌پلی شبیه سری‌های قبل خواهد بود و و به بازیکنان امکان می‌دهد تا با دشمنان با دست خالی بجنگند، توانایی‌های مبارزۀ خود را ارتقا دهند و دنیایی زنده از روستاها، مغازه‌ها و جمعیتی پرتکاپو را کشف کنند.

Star Wars Jedi: Fallen Order

قابلیت اجرا روی: PC، PS4، Xbox One

تاریخ انتشار: 15 نوامبر 2019 – بیست و چهارم آبان 1398

بهترین بازی های کامپیوتری سال 2019

Star Wars Jedi: Fallen Order ساختۀ Respawn Entertainment در جشن جنگ ستارگان 2019 نمایش چشم‌گیری داشت و به نظر می‌رسد که همان بازی جنگ ستارگانی است که منتظرش بوده‌ایم. این بازی ماجراجویی یک نفرۀ سوم شخص، اتفاقات رخ داده برای Cal Kestis را دنبال می‌کند که بومی Jedi است و از سه قانون حیاتی برای شناسایی نشدن پیروی می‌کند: «خودنمایی نکن. گذشته را قبول کن. به هیچ کس اعتماد نکن.» ولی وقتی که او در ناامیدی از قدرت خود، یعنی Force، استفاده می‌کند مجبور به فرار از چنگ یک مهاجم ایمپریالی که به او Second Sister می‌گویند، می‌شود که هیچ چیز برای نابود کردن این آخرین بازماندۀ Jedi، درست همانطور که بقیۀ آن‌ها را نابود کرده، جلودار او نیست. Fallen Order بین قسمت‌های 3 و 4 (hello there, Star Wars: Rogue One) اتفاق می‌افتد، یعنی زمانی که Order 66 در اوج خود است، پس دیگر نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا مبارزۀ Cal برای بقای خود را با استفاده از شمشیر نوری، و توانایی‌ها و قدرتهای Force نظاره گر باشیم.

Death Stranding


قابلیت اجرا روی: PC، PS4

تاریخ انتشار: 8 نوامبر 2019 - هفدهم آبان 1398

بهترین بازی های کامپوتری 2019 جهان

Death Stranding اولین بازی Hideo Kojima بعد از Metal Gear است، و تنها برای PS4 ارائه می‌شود. طبعا ستاره‌های قدیمی مثل Norman Reedus، Mads Mikkelsen، Lea Seydoux و چهره‌های هالیوودی آشنای دیگری در آن حضور دارند. هر کدام از پیش‌نمایش بازی سوال‌های بیشتری ایجاد کرده‌اند و جواب‌های کمی به ما داده‌اند، ولی هر چه که تا به حال دیده‌ایم، نفس‌گیر بوده است و شخصیت اصلی یعنی Sam (Reedus) هنگامی که بسته‌ها را به جای جای دنیا می‌رساند، به زحمت از چنگ موجودات وحشتناک فرار می‌کند. در اینجا بهترین آنالیز بازی را می‌توانید بخوانید، خلاصۀ آن اینکه: Kojima در حال ساختن یک ماجراجویی اکشن با کیفیت بالا و بودجۀ سرسام‌آور است، پس هیجان زده باشید.

Doom Eternal

پلتفرم ها: PC, PS4, Xbox One, Switch

تاریخ انتشار: 22 نوامبر 2019/ 1 آذر 98

منتظر بازگشت غرور آفرین Doom باشید! این بازگشت جادویی با نزدیک شدن طراحی Doom Eternal به طراحی گیمینگ معاصر و روایت داستان بسیار پیچیده و فشرده همراه است. این نسخه از Doom ترس و وحشت جهنم را به دل زمین می‌آورد، گرچه که شخصیت اصلی داستان از این موضوع خوشحال نیست. آماده استفاده از انگشت ماشه برای جنگ های حماسی با دشمنانی از دنیای مردگان باشید.

GTFO

پلتفرم: PC

تاریخ انتشار: 2019

اگر هر از گاهی به یاد ترس و دلهره سری Left 4 Dead می‌افتید، GTFO بهترین گزینه برای شماست. در این بازی شما و هم گروهی‌هایتان، در پی کاوش دخمه هایی پر از جانواران جهش یافته خواهید بود. به شما قول می‌دهیم که بدنتان از ترس یخ کند و به همان اندازه که می‌ترسید، لذت ببرید. بر خلاف زامبی های بچه مثبت Left 4 Dead، این جانوران شما را از دور به ترس و لرز می‌اندازند.

Granblue Fantasy: Versus

پلتفرم: PS4

تاریخ انتشار: 2019

در دنیای طرفداران Dragon Ball FighterZ و Guilty Gear Xrd، طرفدارGranblue Fantasy: Versus باشید! این بازی فایتینگ که توسط Arc System Works ساخته شده، گرافیک سبک انیمه خواهد داشت. Arc System Works استاد ساخت بازی های 2.5 بعدی با این سبک طراحی گرافیکی است. سرعت این عنوان از دیگر محصولات این استودیو کمتر است چرا که می‌توانید از شمشیر ها، گلوله ها آتش و تمامی اسلحه های قرون وسطایی لذت ببرید.

Spelunky 2

پلتفرم ها: PC, PS4

تاریخ انتشار: 2019

بالاخره نسخه دوم بهترین بازی سبک rouge مدرن، پس از مدت ها انتظار منتشر می‌شود و ما فرصت می‌کنیم که امسال تمامی غارهای پر از گنج را جست و جو کنیم! Splenuky 2 با استفاده از جمله‌ی "اگر سالمه تعمیرش نکن."، خط داستانی گیرا، پلتفرم دو بعدی، دشمان خطرناک و تله های مرگ آور شما رو جادو می‌کند. اگر از گشت و گذار تنهایی در غارها خسته شدید، می‌توانید به صورت آنلاین یا چند نفره با دوستان خود گروه تشکیل دهید. مکان ها و شخصیت های جدید اضافه شده بسیار جذاب خواهند بود.

Psychonauts 2

پلتفرم ها: PC, PS4, Xbox One

تاریخ انتشار: 2020

نسخه اورجینال این بازی طرفداران بسیار زیادی دارد و مانند دیگر محصولات کمپانی Double Fine جالب، خلاقانه و هوشمندانه است. حالا پس از گذشت یک دهه از اولین ماجراجویی در Rock Psychic Summer Camp، شخصیت های این بازی برای یک ماجراجویی جدید با پلتفرم سه بعدی برگشته اند. قرار است این بازی با معماهای شیرین و پیچیده شما را حسابی درگیر کند.

Biomutant

پلتفرم ها: PC, PS4, Xbox One

تاریخ انتشار: 2019

این عنوان، یک عنوان عجیب و جدید است که به دلیل ترکیبی از ظاهر متفاوت و ساختارهای آشنا مورد توجه است. شما به عنوان یک موجود پشمالو (یک گونه باقی مانده از سنجاب ها) در دنیای پس از آخرالزمان زندگی می‌کنید که در آن آلودگی همه جا را فرا گرفته و شش قبیله از حیوانات به دنبال به دست گرفتن کنترل درخت زندگی هستند. این بازی سوم شخص به سبک دنیای باز و نقش آفرینی بوده و همه چیز را در بر می‌گیرد: کمی جنگ، هنرهای رزمی و سیستمی که در آن انتخاب می‌کنید علیه یا در کنار قبیله ای بجنگید.

Ooblets

پلتفرم ها: PC, Xbox One

تاریخ انتشار: 2019

هیچ چیزی نمی‌تواند شما را برای بانمکی ناتمام Ooblets آماده کند، چرا که این عنوان تمامی ویژگی های یک بازی بامزه را در برمی‌گیرد. رنگ های زنده، جانوران گوگولی و بانمک قابلیت تغییر طراحی داخلی. به نظر میرسد که این گیم برای ریلکس کردن، پرورش جانواران مختلف، نگهداری از مزرعه و فنگ شویی اتاق مجازی شما مناسب باشد.

In The Valley of Gods

پلتفرم ها: PC

تاریخ انتشار: 2019

شرکت سازنده این عنوان با ارائه Firewatch اسم و رسمی برهم زد. بازی In The Valley of Gods اول شخص است اما این قابلیت را دارد که ما را به یک دنیا و بازه زمانی کاملا متفاوت ببرد: خرابه های تاریخی مصر در حوالی  1920. شما به نام Rashida همراه Zora در این ماجراجویی خواهید بود. این عنوان می‌تواند شما را سحر و جادو کند. اگر به اهرام ثلاثه و مجسمه های اسفینکس علاقه دارید، این گیم بسیار برایتان مناسب خواهد بود.

Hollow Knight: Silksong

اگر نسخه قبلی این عنوان را بازی کرده باشید، طرفدار این عنوان خواهید بود. Hollow Knights: Silksong به عنوان یک DLC عرضه شد ولی به قدری غنی بود که تبدیل به یک عنوان مستقل شد. این گیم شما را به دنیای آتلانتیس که پر از انواع و اقسام حشرات است میبرد. دنیای دو بعدی آن به قدری زیبا و هنری است که نمیتوانید چشم از مانیتور خود بردارید. منتظر همراه شدن با Hornet در ماجراجویی هایش باشید.

Ori and the Will of the Wisps

پلتفرم ها: PC, Xbox One

تاریخ انتشار: 11 فوریه 2020/  22 بهمن 1398

عنوان Ori and the Blind Forest یک گیم دو بعدی سحرانگیز با گرافیکی فوق العاده زیبا و داستانی تاثیرگذار بود. خوشبختانه حالا میتوانیم منتظر قسمت دوم آن باشیم: Ori and the Will of the Wisps. این بازی ما را به دنیای زیبا ولی خطرناک Ori باز میگرداند و مکان ها و جانورانی جدیدی را از جنگل Nibel به ما معرفی میکند. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این عنوان در اختیار نیست اما به نظر می‌رسد که Ori یک همراه جدید خواهد داشت.

بهترین بازی های کامپیوتری

Final Fantasy 7 Remake

پلتفرم ها: PS4

تاریخ انتشار: 3 مارچ 2020/ 13 اسفند 1398

همه طرفداران پر و پا قرص این سری بسیار خوشحال اند زیرا بالاخره عنوان جدید Final Fantasy راهی بازار میشود. طرفداران خواستار دوباره ساختن Final Fantasy 7 بودند و شرکت Square-Enix در نمایشگاه E3 2015 قول برگشت این عنوان RPG را داد. این عنوان از دیگر قسمت های Final Fantasy جدا خواهد بود.

بهترین بازی های کامپیوتری

Cyberpunk 2077

پلتفرم ها: PC, PS4

تاریخ انتشار: 16 آپریل 2020/ 28 فروردین 1399

شرکت CD Projekt Red تیزر هایی از Cyberpunk 2077 منتشر کرده است و تا زمانی که این خودمان بتوانیم این عنوان را بازی کنیم، به دنبال هر اطلاعات جدیدی از تک تک تریلر ها و اسکرین شات ها خواهیم بود. قهرمان های این بازی قابل تغییر هستند و شما به عنوان قهرمان اول شخص، در یک ابر شهر به بازی ادامه میدهید. میتوانید از اسلحه های فوق پیشرفته و شلوغی این گیم لذت ببرید.

Skull and Bones

پلتفرم ها: PC, PS4, Xbox One

تاریخ انتشار: 2020

عنوان Sea of Thieves تنها بازی سبک دنیای-باز در زمینه دزدهای دریایی نیست، بلکه شرکت یوبیسافت قصد دارد امسال یک تصویری بسیار واقعی‌تر از جنگ دزدان دریایی ارائه دهد. این عنوان بسیار به Assassin’s Creed Black Flag شباهت دارد، البته بدون شخص شخیص Assassin ها و تیم پشت آن، همان تیمBlack Flag  است. داستان این بازی در قرن 18 و در آب های اقیانوس هند اتفاق می‌افتد. تمرکز اصلی بازی بر روی جنگ های player vs. player آنلاین است که در آن هر کدام از بازیکنان اختیار یک کشی جنگی را بر عهده دارند و برای جنگ های دریایی آماده می‌شوند. در میان  شلیک توپ و گلوله ها از عناصر ماورایی نیز استفاده شده است و جانورانی عجیب در اعماق این آب ها می‌پلکند.

Ghost of Tsushima

پلتفرم ها: PS4

تاریخ انتشار: هنوز مشخص نیست

کمپانی Sucker Punch با معرفی ناگهانی Ghost of Tsushima همه ما را غافلگیر کرد. موضوع این عنوان داستان یک سامورایی از ژاپن باستان است. به نظر میرسد که شما نقش یک جنگجو را خواهید داشت که برای بقا با نیروهای امپراطوری مغول مبارزه میکند و داستان های واقعی را از سال 1274 به تصویر میکشد. بهتر است خود را برای جنگ های تن به تن و زندگی در دنیای ژاپن فئودال آماده کنید.

The Last of Us Part 2

پلتفرم ها: PS4

تاریخ انتشار: هنوز مشخص نیست

قسمت دوم The Last of Us ادامه داستان جوئل و الی، پنج سال بعد از داستان عنوان اصلی است. بقا در دنیای پس از اتفاقات رخ داده، تم و هسته اصلی داستان این گیم است. در تریلر منتشر شده به نظر میرسد که الی از موضوعی بسیار ناراحت و عصبانی است. طرفداران باور دارند که جوئل در واقع مرده است و در تصورات الی زندگی میکند، اما تا کمپانی Naughty Dog اطلاعات بیشتری منتشر نکند، مطمئن نخواهیم بود.

Bayonetta 3

پلتفرم ها: سوئیچ

تاریخ انتشار: هنوز مشخص نیست

مرسی از نینتندو برای انتشار Bayonetta 2 برای Wii U و حالا برای منتشر کردن Bayonetta 3 بر روی سوئیچ. تنها اطلاعاتی که تا الان از این عنوان در دست داریم، بر اساس یک تیزر سینماتیک است. Bayonetta در حال جنگیدن زیر ماه خونین است و هیچ اسلحه ای در اختیار ندارد. حریف او یک دشمن عجیب و اسرار آمیز است که در شعله های بنفش رنگ میسوزد. به نظر میرسد که بازیکنان باید از مهارت های جدیدی برای جنگ های موجود در این عنوان استفاده کنند، مهارت هایی که هرگز تا امروز از آنها استفاده نکرده اند.

Beyond Good & Evil 2

پلتفرم ها: هنوز مشخص نیست

تاریخ انتشار: هنوز مشخص نیست

بالاخره میشل آنسل و تیمش در یوبیسافت، ساخت نسخه دوم عنوان بسیار پرطرفدار Beyond Good & Evil را تایید کردند. این گیم در واقع پیش درآمدی بر ماجراجویی های Jade و Pay’j، پیش از وقوع اتفاقات عنوان اورجینال است. در تیزر سینماتیک منتشر شده از این بازی، به نظر میرسد که از عناصر سنتی تر نقش آفرینی برای ساخت آن استفاده شده است و شما میتوانید جنسیت شخصیت خود را انتخاب کرده تا ماموریت های مختلفی را به پایان برسانید.

Metroid Prime 4

پلتفرم ها: سوئیچ

تاریخ انتشار: هنوز مشخص نیست

از کجا میتوان فهمید که یک عنوان پرطرفدار است یا؟ وقتی تیزری منتشر میشود که در آن تنها چیزی که میبیند یک مشت لوگو است و آن تیزر بیش از دو میلیون بازدید کننده دارد، مطمئن باشید که عنوان ذکر شده پرطرفدار است! در نمایشگاه E3 2017، نینتندو احتمال ساخت Metroid Prime 4  را تایید کرد. گرچه بعد تر اعلام کرد که ساخت و انتشار آن با تاخیر مواجه خواهد بود. این موضوع برای طرفداران این عنوان اصلا مهم نیست، زیرا معتقد اند که Metroid Prime 4 ارزش این همه صبر کردن خواهد داشت.

The Elder Scrolls 6

پلتفرم ها: هنوز مشخص نیست

تاریخ انتشار: هنوز مشخص نیست

پس از سالها این دست و آن دست کردن، در E3 2018 شرکت Bethesda اعلام کرد TES 6 در راه است. این شرکت یک تیزر کوتاه اما هیجان انگیز نیز منتشر کرد. در این تیزر اطلاعات زیادی فاش نشد، اما High Rock فراموش شده و جزیره گشمده Yokuda نشان داده شده اند. متاسفانه ممکن است ساخت این بازی سبک RPG مدتی طول بکشد.

Starfield

پلتفرم ها: هنوز مشخص نیست

تاریخ انتشار: هنوز مشخص نیست

اطلاعات در دسترس از اولین IP کمپانی Bethesda پس از گذشت 25 سال، به قدری اسرارآمیز و مجهول است که ما حتی از انتشار آن بر روی نسل فعلی سخت افزار مطمئن نیستیم. اطلاعاتی که در حال حاضر در دست داریم: داستان این عنوان RPG و سبک دنیای باز در فضا اتفاق می‌افتد. Bethesda سالهاست که برای روی این عنوان کار میکند. متاسفانه در حال حاضر فقط همین را میدانیم. حداقل این کمپانی به قدری لطف داشت که ساخت این گیم را پس از یک عالم زمزمه و حرف های درگوشی، تایید کند. در حال حاضر Starfield یکی از امیدوار کننده ترین عنوان های آینده است.