درباره رم RGB 16 گیگ تیم گروپ چه میدانید؟

 در حال حاضر رقابت بسیار شدیدی در بازار و در بین سازندگان وجود دارد. هر کدام از این سازندگان نهایت تلاش را دارند تا محصولی چشمگیر به بازار عرضه دهند.

رم RGB (16 گیگ، DDR4 3000 مگاهرتز) به شکل چشم عقاب (Hawk Eye) طراحی شده است و ظاهری خاص و فوق العاده دارد. میتوانید از بین سیاه و سفید، رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. میتوان گفت که RGB یکی از بهترین  رم های بازار است. این محصول به دلیل داشتن چراغ، ظاهر بسیار جالبی به سیستم شما میبخشد. میتوانید با استفاده از نرم افزار Zeus Aura، الگو های مختلفی برای چراغ های RGB انتخاب کرده و آن را با دیگر قطعات کامپیوتر خود ست کنید. لازم به ذکر است که برای استفاده از این رم، لازم نیست که حتما از مادربرد تیم گروپ استفاده کنید، گرچه ترکیب RGB با یکی از مادربرد تیم گروپ ترکیب بسیار جالبی میشود.

از نظرمشخصات، عملکرد این رم با زمان بندی 1618 1838 و استاندارد 1.3 ولت عالی است. به دلیل طراحی منحصر به فرد و داشتن پخش کننده های گرمای بلند، میتوانید از فن های خنک کننده ای استفاده کنید که مناسب مادربردتان باشد.

این مموری برنده جایزه بهترین رم و طراحی در نمایشگاه تایوان است. در تست های اولیه انجام شده، پتانسیل اورکلاک این محصول چندان قوی نبود، اما با گذشت زمان، پیشرفت های قابل توجهی در عملکرد آن حاصل شد.

تنها نقطه ضعف این طراحی، اندازه بزرگ پخش کننده های گرمای آن است و این موضوع ممکن است برای برخی از کاربران (با توجه به اندازه خنک کننده CPU) مشکل ساز شود.

از دیگر نکات مثبت این  محصول میتوان گارانتی مادام العمر آن اشاره کرد. ممکن است قیمت این محصول کمی گران باشد، اما باید بدانید که تمامی محصولات تیم گروپ ارزش هزینه کردن را دارند.