موبایل پی اسمارت نسخه 2019 هوآوی به زودی رکورد را می شکند


موبایل پی اسمارت نسخه 2019 هوآوی به زودی رکورد شکنی می کند

به زودی از گوشی موبایل پی اسمارت نسخه 2019 هوآوی رونمایی می شود. این کمپانی چینی سال گذشته اولین نسخه از موبایل های سری پی اسمارت را روانه بازار فروش کرد. اولین نسخه از گوشی موبایل پی اسمارت شباهت بسیاری به گوشی هوشمند آنر 9 لایت داشت و به نظر می رسد موبایل پی اسمارت نسخه 2019 نیز به نسخه جدید میان رده سری آنر شباهت بسیاری داشته باشد.

شباهت موبایل پی اسمارت نسخه 2019 با آنر 10 لایت، هیجان جالبی را در میان محصولات این کمپانی ایجاد می کند. اگرچه تقریبا این دو برند مسیر جداگانه ای خواهند داشت اما به هر حال، مراکز توسعه آنها یک محیط مشترک است و در بازار جهانی، یک برند محسوب می شوند. حال باید دید کدام گوشی موبایل فروش بیشتری را به همراه خواهد داشت.

موبایل پی اسمارت نسخه 2019 با چه مشخصاتی روانه بازار فروش می شود؟

موبایل پی اسمارت نسخه 2019 با صفحه نمایش 6.2 اینچی و رزولوشن 1080 در 2340 روانه بازار فروش خواهد شد. در سال جاری میان رده های هوآوی با نسبت تصویر 19.9 به 9 روانه بازار فروش می شوند و حضور یک لنز 24 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی بسیار شبیه آنر 10 لایت خواهد بود. این گوشی هوشمند در نسخه های متفاوتی روانه بازار فروش خواهد شد که پرفروش ترین آن با 64 گیگابایت حافظه داخلی و رم نرم افزاری چهار گیگابایتی خواهد بود.

موبایل پی اسمارت نسخه 2019 با چه مشخصاتی روانه بازار فروش می شود؟

هنوز در مورد دوربین این گوشی هوشمند، خبری به طور رسمی منتشر نشده است اما می توان بر پایه لنز آنر 10 لایت، پیش بینی هایی انجام داد که دوربین اصلی این گوشی هوشمند شامل لنزهای 13 و 2 مگاپیکسلی خواهد بود.حضور پردازنده کایرین 710 می تواند تفاوت های بسیار خوبی را در مقایسه با نسخه قبلی ایجاد کند. گوشی هوشمند پی اسمارت سال گذشته با کایرین 659 روانه بازار فروش شده و بسیاری از نیازهای کاربران را به برترین نحو اجرا می کرد. این در حالی است که کایرین 710 براساس معماری جدیدتری روانه بازار شده و عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت.

این گوشی هوشمند با باتری 3400 میلی آمپری روانه بازار فروش می شود و هوآوی همچنان اعتقادی به استفاده از پورت تایپ سی ندارد و شاهد حضور پورت میکرو یو اس بی خواهیم بود. این گوشی هوشمند با اندروید 9 و رابط کاربری EMUI نسخه نهم روانه بازار فروش می شود. حضور دو رنگ آبی و مشکی هنگام عرضه این محصول، قطعی خواهد بود و با توجه به عرضه این گوشی هوشمند با جنس بدنه این محصول می توان انتظار رنگ های گرادیانت را داشت.

کمپانی چینی هوآوی هنوز قیمت خاصی را برای این گوشی هوشمند در نظر نگرفته است اما به نظر می رسد موبایل پی اسمارت نسخه 2019 هوآوی با قیمتی در حدود 200 یورو روانه بازار فروش شود. به نظر می رسد هوآوی این گوشی موبایل را برای رقابت با گوشی های خوش قیمت بازار، چند هفته دیگر در اختیار کاربران قرار دهد. نسخه قبلی این گوشی موبایل سراسر جهان عرضه شده و یکی از معدود گوشی های موبایل بدون ضعف در بازار جهانی محسوب می شود.