بهترین بازی های کامپیوتر ژانر مبارزه فایتینگ و اکشن

 پیشنهاد ویژه ترابایت :مطلب بهترین بازی های کامپیوتر 2019 جهان را نیز مطالعه کنید

قبل تر ها، بهترین بازی های فایتینگ برای کامپیوتر کم بودند، اما حالا تنها با استفاده از چند کلیک و دکمه کیبورد، میتوانید از بهترین بازی های این ژانر لذت ببرید.

بازی Divekick

این محصول استودیوی آیرون گلکسی، متجدد ترین بازی فایتینگی تاریخ است.این بازی عجیب است، اما اگر از دور های 20 ثانیه ای و مبارزه هایی بر اساس پرش و لگد لذت میبرید، دایوکیک میتواند گزینه ای مناسب برای شما باشد.


بازی Divekick.jpg

بازی Dragon Ball FighterZ

گرافیک این محصول به سبک انیمه است. سری فیلم ها و بازی هایی به نام معروف هستند، و حالا این محصول فایتینگ، درباره مبارزه بین آدم ها، ربات ها و دیگر جانوران است. طراحی زیبای آن، مبارزه های هیجان انگیز و کنترل آسان از  ویژکی های این بازی هستند.

بازی Dragon Ball FighterZ

بازی Garou: Mark of the Wolves

زمانی که این محصول در سال 1999 ارائه شد، طرفداران زیادی پیدا کرد. حالا پس از حدود بیست سال بعد، SNK به این بازی بهبود بخشیده و آن را با آپشن های گرافیکی متعدد، لیدربرد ها و مود های آنلاین، جان دوباره ای به آن بخشیده است. نتیجه این تغییرات، محصولی با انیمیشن زیبا و ویژگی هایی خاص شد.

بازی Garou

بازی Guilty Gear Xrd –Sign

اولین بار در سال 1998 وارد بازار شد. سازندگان سعی کرده اند که در سری های جدید تر، عمق بازی را برای طرفداران حفظ کند.مکانیک بازی عمیق و گرافیک آن مثل انیمه است. متاسفانه سری جدید این بازی وقتی به بازار رسید که طرفداران آن به بازی های دیگر روی آورده بودند، اما لازم به ذکر این که این بازی کامل ارزش امتحان کردن را دارد.

بازی Guilty Gear

بازی Killer Instinct

وقتی که این محصول در سال 2016 به بازار آمد، تبدیل به رقیبی قدر برای تمامی بازی های ژانر فایتینگ شد. موتور این بازی سنگین و قوی است و هم برای تازه کاران و هم مبارزان حرفه ای کارآمد. تمامی خرده ریز های گرافیکی با کمک افکت های خاص رعایت شده است.

بازی Killer Instinct

بازی The King of Fighters ’98: Ultimate Match Final Edition

این بازی یکی از بهترین های ژانرش است. بنابراین تعجبی ندارد که این بازی همیشه با این نام برسر زبان هاست.در سال 2008، شرکت سازنده  10 سالگی The King of Fighters ’98 را با ارائه نسخه جدید برای PS2 جشن گرفت. حالا پس از سال ها، نسخه ای از این بازی با نام 

 “The King of Fighters ’98: Ultimate Match Final Edition” در بازار قابل خرید میباشد.

بازی The King of Fighters 98

بازی Marvel vs. Capcom: Infinite

این عنوان از زمان معرفی و ورودش به بازار، توجه زیادی به خود جلب کرده است. شرکت مپ کام افکت های جدیدی به این عنوان اضافه کرده که باعث بهبود گرفیک آن شده است.

بازی Marvel vs Capcom

بازی Mortal Kombat XL

نسخه ی کامپیوتری Mortal Kombat X به اندازه نسخه مخصوص کنسول آن طرفدار نداشت، اما این موضوع با ورود Mortal Kombat XL به دنیای بازی های کامپیوتری تغییر کرد. به نظر میرسد که طرفداران سری Mortal Kombat، از این نسخه بازی بسیار لذت برده اند. از ویژگی های جذاب این میتوان به مبارزان، حرکات، لباس های جدید اشاره کرد.

بازی Marvel vs Capcom

بازی Street Fighters V

در سال 2016، Street Fighters V با مشکلات و نواقص زیادی روانه بازار شد. با این حال طی این دو سال اخیر، شرکت سازنده آپدیت های زیادی ارائه داد که بسیار از مشکلات را حل کرده است. این آپدیت ها شامل استیج و شخصیت های جدید میشود. هم چنین سیستم جدید مبارزه و خطوط داستانی سینماتیک نیز به این نسخه اضافه شدند.

بازی Street Fighters V

بازی Tekken 7

خط داستانی Tekken 7 نیز مانند دیگر نسخه های آن است. داستان پدران و فرزندانی که به خون هم تشنه اند و عده ای که به دنبال تبدیل انسان ها به هیولا های جهنمی هستند. کنترل این بازی مانند اجدادش آسان و راضی کننده است. با این بازی میتوانید توانایی خود در زمینه هنر های رزمی را به رخ رقبای خود بکشید.

بازی Tekken 7

بازی Ultra Street Fighter IV

این چهارمین نسخه ی کپ کام از Street Fighter IV است. این بازی بر روی ضربه های دقتی و بهبود ضربات شخصیت های تانک (سنگین وزن) تمرکز کرده است.

بازی Ultra Street Fighter VI