بهترین اپلیکیشن ایمیل برای اکثر افراد

Gmail

اپلیکیشن Gmail گوگل هم قوی است و هم آسان به خصوص اگر از آن بر روی کامپیوترتان استفاده کنید. یکی از خوبی های این اپلیکیشن دسته بندی ها و نظم به خصوص آن است. برای استفاده از آن تنها به یک اکانت نیاز دارید، همین و بس. هم چنین میتوانید به طور همزمان چند اکانت را بر روی آن Set کنید.

نرم افزار جی میل

بهترین اپلیکیشن ایمیل اگر از Outlook استفاده میکنید

Outlook

اگر شما هم مانند خیلی های دیگر از Outlook استفاده میکنید، اپلیکیشن اندرویدی این برنامه کار را برای شما آسان میکند. در این اپلیکیشن ایمیل های مهم در بخش Focus دسته بندی میشوند و آن دسته از پیام هایی که از اهمیت کمتری برخوردار هستند، در پوشه بخش Other قرار میگیرند. برای استفاده از Outlook لازم نیست که حتما از اکانت ایمیل مایکروسافت استفاده کنید، زیرا این اپلیکیشن دیگر اکانت های ایمیل را هم ساپورت میکند.

نرم افزار outloock

بهترین اپلیکیشن ایمیل برای افرادی که به دنبال امنیت بالا هستند

ProtonMail

هیچ کدام از اپلیکیشن های دیگر در امنیت، به گرد پای ProtonMail نمیرسند. این نرم افزار قابلیتی دارد که با استفاده از آن، تنها افراد خاصی که خودتان مشخص کرده اید به پیام های شما دسترسی خواهند داشت و برعکس. کمپانی سازنده این نرم افزار به امنیت و حریم شخصی توجه ویژه ای نشان میدهد. برای ثبت نام لازم نیست هیچ اطلاعات شخصی ازائه دهید، هیچ آدرس IP در سرور ذخیره نمیشود و سرور ها در سوئد قرار دارند. لازم نیست دیگر افرادی که با آنها از طریق این نرم افزار ارتباط برقرار میکنید نیز این اپلیکیشن را داشته باشند. شما میتوانید به آسانی بر روی پیام های مورد نظر رمز عبور بگذارید. با پیروی از محدودیت های خاصی مانند استفاده تنها از یک اکانت و...، میتوانید به صورت رایگان از ProtonMail استفاده کنید.

نرم افزار پروتون میل

بهترین اپلیکیشن تکست برای اکثر افراد

Pulse

این اپلیکیشن باعث میشود از خودتان بپرسید که تا کنون چگونه با برنامه پیشفرض تلفن همراهتان سر میکردید!

دسترسی و کار با این نرم افزار بسیار آسان است و حتی میتوانید آن را بر روی کامپیوتر و یا دیگر دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید. با استفاده از Pulse میتوانید هرجا که هستید، به آسانی به پیام های خود (که به طور مرتب از آنها بک آپ گرفته میشود و همیشه به روز هستند) دسترسی داشته باشید. این نرم افزار شامل ویژگی های جالبی میشود. میتوانید پیام هایی را از قبل آماده کرده و آن ها را طوری تنظیم کنید که به طور خودکار فرستاده شوند. این روش برای مواقع رانندگی و مسافرت بسیار مفید است. در صورتی که این نرم افزار را تنها بر روی یک دستگاه نصب کنید رایگان خواهد بود.

نرم افزار پالس

بهترین اپلیکشین تکست برای افرادی که به دنبال امنیت بالا هستند

Signal private Messenger

همانقدر که ProtonMail برای ایمیل های شما امن است، این اپلیکیشن برای تکست ها و پیام هایتان ایمن است. هر زمان که در حال چت کردن با یکی دیگر از کاربران سیگنال هستید، مکالمه های شما در سرور های دوردست ثبت و ذخیره میشوند. همچنین میتوانید پیام های صوتی و تصویری امنی داشته باشید. هرگاه با کسی چت کنید که از کاربران سیگنال نیست، اپلیکیشن به شما اخطار میدهد که این مکالمه ایمن نیست و مانند دیگر پیام رسان های معمولی است.

نرم افزار سیگنال

منبع/Computer World