جدیدترین گوشی موبایل سامسونگ GALAXY A9 PRO با چهار دوربین همه را شگفت زده کرد

جدیدترین گوشی موبایل سامسونگ GALAXY A9 PRO روز 20 نوامبر وارد بازار فروش می شود. کمپانی سامسونگ در سال جاری از گوشی های هوشمند با سه و چهار لنز رونمایی کرد. این اقدام سامسونگ از آن جهت مورد استقبال کاربران قرار گرفت که تاکنون هیچ برندی، میان رده هایی با این تعداد لنز روانه بازار فروش نکرده است. این گوشی هوشمند با نام Galaxy A9 Pro در اختیار کاربران قرار می گیرد.

موبایل-Galaxy-A9

جدیدترین گوشی موبایل سامسونگ با چه قیمتی روانه بازار فروش می شود؟

این کمپانی کره ای هنوز در مورد قیمت جدیدترین گوشی موبایل سامسونگ خبری را به صورت رسمی منتشر نکرده است. حال باید دید این گوشی هوشمند در ابتدا با چه قیمتی روانه بازار فروش می شود. به نظر می رسد این گوشی هوشمند با قیمتی نزدیک به وان پلاس 6T روانه بازار خواهد شد.

Galaxy-A9-Star-Pro موبایل

GALAXY A9 PRO چه ویژگی هایی دارد؟

ساختار لنزهای اصلی سامسونگ با برندهای دیگر بسیار متفاوت است. در این چهار لنز خبری از لنز تله فوتو و سیاه و سفید نیست و سامسونگ قصد دارد با استفاده از شیوه خود به رقابت با برندهای چینی بپردازد. این گوشی هوشمند دارای یک لنز اصلی 24مگاپیکسلی خواهد بود و سامسونگ لنز هشت مگاپیکسلی را نیز به عنوان لنز دوم با زاویه دید 120 درجه معرفی کرده است. بسیاری از کاربران تا مدتی پیش، لنز سوم سامسونگ را تله فوتو می دانستند اما این برند کره ای لنز سوم خود را برای بزرگنمایی در نظر گرفته است. در این گوشی هوشمند لنز سوم و چهارم را لنزهای 5 و 10 مگاپیکسلی تشکیل داده اند که کارایی بزرگنمایی را در این میان رده برعهده دارند. سامسونگ در بخش دوربین سلفی نیز لنز 24مگاپیکسلی را برای میان رده خود در نظر گرفته است.

این گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون 660 است و با حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می شود. جدیدترین گوشی موبایل سامسونگ با رم های نرم افزاری 6 و 8 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

این گوشی هوشمند صفحه نمایش 6.28 اینچی با رزولوشن صفحه فول اچ دی پلاس دارد. سامسونگ در این گوشی نیز مانند تمام میان رده های خود از صفحه نمایش AMOLED استفاده کرده و به نظر می رسد مانند همیشه شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد کند. کمپانی کره ای سامسونگ در بخش باتری نیز عملکرد مناسبی داشته است و حضور باتری 3720 میلی آمپری خبری بسیار خوب برای کاربران محسوب می شود.

با این وجود باید دید جدیدترین گوشی موبایل سامسونگ می تواند فروش خوبی را به دست آورد یا باید آن را مقدمه ای برای عرضه میان رده های سامسونگ با یک دوربین شگفت انگیز دانست.