گرفتن اطلاعات شخصی خود از اکانت اپل

امکان دریافت اطلاعات و  گرفتن اطلاعات شخصی خود از اکانت اپل میسر شد. اپل به تازگی در دسترسی کاربران آمریکا و کانادا قرار گرفته است و آنها این خبر را در بخش حریم خصوصی این شرکت منتشر کرده اند. برای اینکه بتوانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید ، اپل به شما این اجازه و دسترسی را می دهد که بتوانید اطلاعات خود را از روی سایت اپل دانلود و سپس اکانت خود را حذف کنید. امروز به شما روش انجام این کار را آموزش خواهیم داد.

1- به داخل صفحه Data and Privacy page اپل می روید

اول به داخل سایت www.privacy.apple.com می روید. شما باید از قبل اکانت اپل خود را وارد کنید. علاوه بر این باید ورود دو مرحله ای خود را نیز تایید کنید.چگونه اطلاعات شخصی خود را از اکانت اپل دانلود کنید

2- درخواست کپی از اطلاعات خود را ارائه می کنید.

حالا روی گزینه get started کلیک می کنید و بعد فرآیند درخواست اطلاعات شما آغاز خواهد شد. اپل حالا به شما اجازه می دهد تا اطلاعاتی که تمایل به دانلود دارید را انتخاب می کنید ، میزان این اطلاعات را شما می توانید به راحتی انتخاب کنید.

3- اندازه فایل را انتخاب کنید

برخلاف دانلود اطلاعات از گوگل یا فیسبوک ، اپل اندازه فایل ها را به خوبی حس می کند. اپل به شما اجازه می دهد که میزان اطلاعات خود را تفکیک کنید.

4- صبر کنید

پس از اینکه درخواست خود را کامل کردید ، باید صبر کنید تا لینک دانلود برای شما از طریق ایمیل ارسال کنید. این موضوع شاید چند روز زمان ببرد ولی قطعا به راحتی می توانید تمام اطلاعات خود را دانلود کنید. این موضوع حتی مزیت هایی هم دارد ، حتی اگر یک هکر قصد داشته باشد اطلاعات شما به سرقت ببرد ، نمی توانند به آسانی این کار را انجام دهند و فرآیند چند روزه باعث می شود تا این کار با موفقیت انجام نشود.چگونه اطلاعات شخصی خود را از اکانت اپل دانلود کنید

زمانی که شما لینک دانلود را دریافت کردید ، تا 14 روز زمان دارید که اطلاعات خود را ذخیره کنید. بعد از این زمان ، لینک ها منقضی خواهند شد و شما باید دوباره درخواست خود را ارسال کنید.