اینستاگرام فالوور و لایک های جعلی را حذف می کند!

خبر شوکه کننده در مورد اینستاگرام و فالوور و لایک این شبکه اجتماعی منتشر شده که نشان می دهد این برنامه قصد دارد تمام فالوور و لایک های جعلی را حذف کند.

مبارزه با فالوور و لایک های جعلی در اینستاگرام

اینستاگرام قصد دارد تا با لایک ها ، فالوورها و کامنت های جعلی مبارزه و آنها را حذف کند. هر لایک و فالو جعلی اکانت های مختلف شامل این قانون می شوند و برنامه هایی که با استفاده از روش های مختلف به افزایش فالوور یا لایک یک اکانت می پرداختند دیگر نمی توانند این فرآیند را ادامه دهند و اکانت این افراد به طور کامل حذف می شود. این ها تمام سیاست ها و قوانین جدید اینستاگرام است.

مقابله اینستاگرام با فالوور جعلی و حذف آن

ماشین هوشمند برای شناسایی فالوور و لایک های جعلی در اینستاگرام

اینستاگرام گفته است که با استفاده از یک ماشین هوشمند قصد دارد تا این اکانت ها شناسایی کند و لایک ها ، فالوها و کامنت های جعلی این اکانت ها را به طور کامل حذف کند. شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کردند و با ترفندهایی میزان فالوور یا لایک اکانت های مختلف را افزایش می دادند. افرادی که از برنامه های ثالث برای افزایش میزان فالوور و

حذف فالوور جعلی از سوی اینستاگرام

لایک استفاده می کرده اند با پیامی مبنی بر اینکه باید رمز عبور خود را تغییر دهید مواجه می شوند.

سالم سازی فضای تبلیغاتی اینستاگرام

اینستاگرام از زمانی که تبدیل به برنامه ای مناسب برای تبلیغات برندها و اینفلوئنسرها شده است ، باعث شده تا خیلی از اکانت های کسب و کار برای ارتقا وضعیت خود در اینستاگرام از برنامه های ثالث استفاده تا بتوانند میزان فالوور یا لایک خود را افزایش دهند. پدیده ای جدید در اینستاگرام شکل گرفته به نام نانو اینفلوئنسرها که با میزان فالوور نزدیک به 1000 نفر با دریافت پول از افراد ، تبلیغات انجام می دهند. این مساله به قدری زیان آور است که اینستاگرام تصمیم گرفته این سیاست جدید را به پروژه خود اضافه کند. این موضوع باعث می شود تا فضای تبلیغاتی اینستاگرام سالم تر از گذشته شود.

حذف فالوور های جعلی از سمت اینستاگرام

فرآیندهای آینده اینستاگرام

اگرچه اینستاگرام تا به حال اکانت های جعلی بسیاری را حذف کرده است ، این موضوع وضعیتی جدی تر به خود گرفته است و احتمالا خبرهای بیشتری در این مورد بشنویم. بر اساس گفته های شرکت اینستاگرام این فرآیند طی هفته های آینده نتایج خود را اعلام خواهد کرد.