10 بازی PS4 که به آن نیاز دارید

کنسول سونی سرآمد بازار کنسول هاست. اگر شما هم صاحب یکی از این کنسول های جذاب هستید، به این گیم ها نیاز دارید.

ps4-gold-edition-500gb-playstation-4-original

بازی Bloodborne

این گیم فرزند بازی های  Demon’s Souls  و Dark Souls است. البته با اندکی تغییرات. در این بازی شما از دنیای جادوگری و شمشیر فاصله میگیرید.سیستم حملات، بازیابی سلامت و آیتم های سلامتی شما را به یک هیولای متفاوت در مقایسه با بازی های سری قبلی تبدیل میکند. جو این گیم کمی دلهره آور، ترسناک و گاتیک است.

بازی Bloodborne

بازی Doom

آیا از شیاطین بیزارید؟ آیا شما هم دوست دارید دنیا را از این ارواح نامقدس پاک کنید؟ اگر جوابتان بله است، میتوانید به یکی از طرفداران Doom تبدیل شوید. برای انجام این کار لازم است که به Doomslayer بپیوندید و از این گیم first-person shooter لذت ببرید.هرچه که از گیم های این ژانری با نقشه های خطی و کسل کننده به یاد دارید فراموش کنید. Doom شما را به دنیای نقشه های جذاب و هزارتو میبرد.

بازی Doom

بازی Dragon Ball FighterZ

نمیتوان از هر انیمه ای یک گیم ژانر فایتینگ درست و حسابی درآورد، اما Dragon Ball FighterZ یکی از معدود استثنی هاست. این بازی تماما درباره آدم ها، فضایی ها و ربات هایی است که به یکدیگر گلوله های آتشین پرتاب میکنند و با مشت و لگد به خدمت هم میرسند.

Vamers-Gaming-Dragon-Ball-FighterZ

بازی God of War

آیا هیچ گیمری در این کره خاکی وجود دارد که تا به حال نام سری God of War را نشنیده باشد؟ این بازی به دلیل ویژگی های خاصی مانند دنیای فانتزی، نحوه ی جنگ و مبارزه و ... بسیار معروف است. این گیم هرگز از نظر جنگ و مبارزه تکنیکی نبوده است، اما قابلیت هایی در اختیار گیمر ها قرار میدهد که آنها را خشنود نگه میدارد. نسخه جدید God of War ترکیبی از ژانر های اکشن و RPG است و حداقل یکبار بازی کردن آن، به شدت توصیه میشود.

The-Art-of-God-of-War

بازی Marvel’s Spider-Man

از اولین باری که در سال 1960 ظاهر شد، پیتر پارکر یکی از پرطرفدار ترین  شخصیت های فانتزی تاریخ بوده است. این گیم که یکی از عنوان های اختصاصی PS4 است، داستانی گیرا و درگیرکننده دارد که حول شخصیت اصلی اسپایدرمن، یعنی همان پیتر پارکر میچرخد.

Spider-Man_PS4 بازی

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

در این نسخه از این گیم معروف و گیرا، ممکن است خیلی چیز ها از نظر داستانی تغییر کرده باشد، اما با این حال همچنان میتواند یکی از عمیق ترین و جذاب ترین تجربه های تاریخ گیمینگ شما باشد.

Metal gear solid بازی

بازی Odin Sphere Leifthrasir

بر هیچ کس پوشیده نیست که صنعت گرافیکی گیم به قدری قدرتمند شده است که گاهی تشخیص گیم از واقعیت را دچار مشکل میکند. اما گاهی اوقات هم بد نیست که از این دنیای دیوانه وار گرافیکی فاصله گرفت و از گیم هایی با گرافیک ساده تر و کارتونی لذت برد. این عنوان یک گیم اکشن-RPG است که محبوبیت خود را از زمان PS2 به دست آورد. این نسخه شامل ویژگی هایی تازه مثل استیج های مختلف، تکنیک های حمله جدید و هوش مصنوعی نسبتا قوی دشمن میشود.

odin sphere بازی

بازی Red Dead Redemption 2

آیا آقای مارستون را به یاد دارید؟ همان کابوی از دنیای غرب قدیمی که شخصت اصلی یک گیم اکشن و open-world بود. این نسخه بسیاری از ویژگی های نسخه قبلی را گسترش میدهد. همچنین ویژگی های جدیدی اضافه شده است که به شما اجازه میدهد همزمان از دو اسحله استفاده کرده و در رودخانه ای از جنازه ها شنا کنید. اگر میخواهید مثل یک کابوی زندگی کنید، این گیم گزینه مناسبی است.

red dead بازی

بازی Resident Evil 7: Biohazard

در این بازی قرار است حسابی بترسید! نتیجه بسیاری از تغییراتی که بر روی این سری اعمال شد، گیمی تازه و نوستالژیک است. محدود بودن تنوع دشمن، اسلحه و مود ها کمی ناامید کننده است، اما در کل Resident Evil 7 از خوبان ژانر وحشت است.

resident evil بازی

بازی Yakuza 0

این گیم نشان میدهد که شخصیت اصلی این سری، یعنی Kazuma Kiryu، چگونه پیشرفت کرده و به سردسته یک گروه خلافکار ژاپنی تبدیل شده است. این بازی چیزی بیشتر از تبهکاری و اسلحه ارائه میدهد و میتوان گفت که داستان آن احساسی است. ژانر این گیم open-world است و کمتر میتوان آنرا اکشن دانست.

Yakuza بازی

منبع/www.asuskala.com/www.pcmagazine.com