به مناسبت تولد پنچ سالگی PS4 باندلی مخصوص برای کاربران 

به مناسبت تولد پنچ سالگی PS4 در این پنج سال، شرکت سونی حدود 86 میلیون دستگاه کنسول و تقریبا 778 میلیون بازی فروخته است. باندل Black Ops 4 هم برای 27 نوامبر و تولد این کنسول ارائه میشود.

ps4-pro

در تاریخ 15 نوامبر 2013، شرکت سونی PS4 روانه باز کرد و امیدوار بود که بتواند رقیب خود یعنی Xbox One را به حاشیه بکشاند.حالا برای تولد پنج سالگی کنسول، باندل هایی نسبتا تاثیرگذار (!) در نظر گرفته است.از سال 1994 که اولین کنسول سونی به بازار آمد تا ماه آگوست، بیش از 500 میلیون کنسول سونی فروخته شده است.

تا کنون شاهد تغییراتی اساسی در ظاهر این کنسول ها در طول این مدت بوده ایم اما PS4 Pro، از بازی های 4K  نیز پشتیبانی میکند. سونی هم چنین نام عنوان های محبوب کنسول خود را اعلام کرد.همانطور که انتظار میرود، تمامی این گیم ها از سری های نام آشنا هستند. پنج عنوان برتر شامل Call of Duty: Black Ops III، Call of Duty: WWII، FIFA 17، FIFA 18 و Grand Theft Auto V میشوند. از دیگر گیم های محبوب میتوان به یک نام جدید، یعنی Fortnite اشاره کرد. لیست پنج بازی محبوب دانلود شده اندکی متفاوت است. Black Ops III همچنان در این لیست قرار دارد، آن چهار گیم باقی مانده Destiny 2، Dead by Deadlight، Just Cause 3 و Mafia III هستند.

محبوب ترین دسته های DualShock 4 نیز بر اساس رنگ دسته بندی شده اند. جای تعجب نیست که رنگ سیاه در این لیست اولین باشد. آبی دوم، قرمز سوم، سفید چهارم و جایگاه پنجم برای کامو است.

PS4-Pro-SOURCE-Sony

همانطور که قبل تر هم گفتیم، سونی قصد دارد برای پنجمین سالگرد کنسولش در روز 27 نوامبر، باندل جدیدی ارائه دهد. شاید این باندل خیلی امیدوار کننده نباشد، زیرا شامل یک دستگاه PS4 یک ترابایتی سیاه، یک دسته DualShock 4 و یک نسخه فیزیکی از Call of  Duty: Black Ops 4  میشود.

منبع/www.asuskala.com